Серед усіх наук, що відкривають людству шлях до пізнання законів природи, наймогутніша, найвеличніша наука - математика"
С.В.Ковалевська
Методичне об'єднання вчителів математика, фізики та інформатики Піщівського освітнього округу пропонує Вам ознайомитися з нашим баченням викладання уроків з використанням новітніх технологій. На сучасному етапі комп'ютер органічно увійшов у наше життя, як джерело текстової, анімаційної, аудіо та інших видів інформації. Використання сучасного програмного забезпечення дозволяє підняти на якісно новий рівень вивчення програмового матеріалу. Адже завдяки мультимедіа навіть сухий теоретичний матеріал перетворюється на живу картину, а абстрактні поняття на конкретні явища.
Науково- методична проблема, над якою працює методичне об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики:
Формування особистості в системі компетентнісно орієнтованого підходу до навчання і виховання в умовах оновлених Державних стандартів.
Мета методичного об’єднання:
забезпечення безперервного удосконалення якості викладання, підвищення рівня проведення уроків;
формування шляхів підвищення дидактичної компетентності вчителя, як умови забезпечення якісної освіти;
розвиток творчих здібностей учнів для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервної освіти;
створення оптимальних умов для розвитку та самореалізації учнів;
формування бажання і уміння вчитись;
виховання потреб до навчання упродовж усього життя, свідомого ставлення до навчальної праці;
інтелектуальний розвиток учнів, виховання позитивних рис характеру.
Завдання методичного об’єднання вчителів математики, інформатики, фізики:
- Вивчати нормативні документи Міністерства освіти та методичні рекомендації щодо викладання математики, фізики, інформатики, новітні педагогічні технології.
- Використовувати компетентнісно- орієнтовний підхід до навчання учнів.
- Особливу увагу приділити:
диференційованому навчанню та індивідуальній роботі з учнями;
астосуванню групових форм оптимальному поєднанні з фронтальними;
проведенню додаткової роботи в позаурочний час;
раціональному добору системи методів і прийомів активного навчання;
використанню нових інформаційних технологій, мультимедійних засобів навчання у поєднанні з традиційними;
проведенню на більш високому рівні роботи зі здібними і обдарованими дітьми, які мають інтерес до предмета.
Основні пріоритети в роботі вчителів математики, фізики та інформатики:
формування інноваційної культури вчителів математики, фізики та інформатики;
удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності;
упровадження в практику роботи сучасних педагогічних здоровязберігаючих технологій;
створення умов і прищеплювання інтересу до самоосвіти;
педагогам , які розробляють і прагнуть до реалізації авторських , модифікованих програм, курсів і посібників;
допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації , становлення та розвиток інноваційних рис особистості інтелектуально обдарованих дітей.