Засідання № 1. Вересень
Тема: Ефективність роботи методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік
Мета: Проаналізувати стан викладання фізико-математичних дисциплін в 2015- 2016н.р. Визначити пріорітетні напрями в роботі на 2015-2016 н.р.
№ п/п |
Питання для обговорення |
Форма проведення |
Відповідальні |
Організаційні питання |
|||
1 |
Затвердження плану роботи МО та завдань МО на 2015-2016 н.р. |
Обговорення |
Бонковська І.В. |
2 |
Про впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освітичленами МО Опрацювати :
|
Інформація
|
Бонковська І. В.
|
3 |
Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів |
виступ |
Герус Л.В. |
Методичні питання |
|||
1 |
Особливості впровадження компетентнісного піходу в процес викладання фізики, математики, інформатики |
Обговорення |
Члени МО |
2. |
Шляхи формування предметних компетентностей учнів на уроках фізико- математичного циклу |
виступ |
Гриценко В.І. |
Завдання членам МО 1. Опрацювати інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів фізико – математичного циклу. 2. Перевірити відповідність тематичного планування з математики та графіків проведення контрольних робіт на I семестр у 5-11 класах методичним рекомендаціям МОН України. 3. Підібрати тему відкритого уроку. 4 Систематизувати матеріали кабінетів згідно єдиних вимог, а саме: - завести зошит обліку засобів навчання кабінету. - у кожному предметному кабінеті каталог, інструкції по ТБ. 5 . Підібрати матеріали для вивчення проблемної теми МО. |
Засідання № 2 Грудень
Тема: Шляхи підвищення ефективності та якості позаурочної роботи з математики, фізики та інформатики.
Мета: Підсумки І та ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, фізики, інформатики та астрономії.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
|||
Організаційні питання |
||||||
1 |
Аналіз результатів І та ІІ етапу олімпіад з математики, фізики та інформатики. |
Інформація |
Бонковська І.В. |
|||
2 |
Побудова діаграм участі учнів в олімпіадному русі (математика, фізика, інформатика, астрономія) та результативності участі за 2015-20016 роки. |
Виступ |
Зубрицький В.А. |
|||
3 |
ЗНО - 2016. ДПА - 9 клас |
Інформація |
Плехун Л.В. Петрук С.В. |
|||
4 |
Організація підготовки до участі у районній педагогічній виставці " Освіта Звягельщини - 2016" |
Обговорення |
Члени МО |
|||
Методичні питання |
||||||
1 |
Круглий стіл.Тема: «Обмін досвідом роботи зі здібними та обдарованими дітьми» |
Обговорення |
Члени МО |
|||
2 |
до олімпіад з математики |
Майстер- клас |
Гриценко В.І. |
|||
3 |
Активізація пізнавальної діяльності учнів в позакласній роботі як засіб розвитку особистості |
Виступ |
Ткачук Г.М. |
|||
4 |
“Одна мить з уроку”-Зв'язок фізики з повсякденним життям, технікою і виробничими технологіями. Творці фізичної науки. Внесок українських учених у розвиток фізики Використання ігрових моментів під час вивчення математики в 5-6 класах |
Урок-подорож |
Герус Л.В. |
|||
5 |
“Методичний банк” Огляд новинок методичної літератури |
Інформація |
Петрук С.В. |
|||
|
Завдання членам МО 1. Систематизувати роздатковий дидактичний матеріал та матеріал для проведення лабораторних та практичних робіт. 2. Опрацювати інформаційні матеріали щодо ЗНО з математики та фізики ( науково-методичний посібник для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів ). 3. Опрацювати посібники для ДПА з математики В 9 класі.
|
Засідання № 3. Березень.
Тема: Інноваційні технології як засіб формування предметних компетентностей.
Мета: Обмін досвідом щодо використання різних форм методів роботи для формування предметних компетентностей.
Девіз: “ Справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати.”
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Організаційні питання |
|||
1 |
Підготовка і участь учнів в конкурсах «Левеня», «Кенгуру». |
Інформація |
Бонковська І.В. |
4 |
Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників 9 і 11 класів у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання |
Підготовка матеріалів |
Члени МО |
Методичні питання |
|||
1 |
Практичне заняття « Використання інноваційних технологій під час навчально-виховного процесу » |
Обмін досвідом |
Члени МО |
2 |
« Методичні орієнтири » Організація роботи з вивчення інформатики в 7 класі. |
Обмін досвідом |
Бонковська І.В., Островська О.Ю., Гриценко В.І. |
3 |
“Професійна майстерність” Використання інноваційних технологій на уроках математики |
Виступи |
Плехун Л.В., Ткачук Г.М. |
4 |
“Презентую урок” - Узагальнююче заняття за темою «Світлові явища».
|
Презентація |
Петрук С.В. |
5 |
“Цікаво знати”Використання ІКТ при вивченні фізики |
Виступ |
Зубрицький В.А. |
Завдання членам МО 1. Використовувати в навчальному процесі нові технології навчання, інтерактивні форми і методи роботи, спрямовані на розвиток особистості учня, підвищення ефективності і якості освіти. 2. Приділяти належну увагу виконанню завдань розвиваючого, творчого, дослідницького характеру. 3. Розробити моделі уроків з використанням нових фори і методів навчання. 4. Глибоко вивчити зміст галузей державного стандарту освіти з метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного підходу до навчання учнів, впровадження інноваційних технологій навчання. |
Засідання №4 Травень
Тема: Місце предметів фізико-математичного циклу в системі шкільної освіти.
Мета: Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики. Підведення підсумків роботи МО в 2015-2016 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальні |
Організаційні питання |
|||
1 |
Про порядок закінчення навчального року, проведення підсумкових зрізів знань та державної підсумкової атестації. |
Інформація |
Бонковська І.В. |
2 |
Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів фізико-математичного циклу та підготовка до ЗНО |
Виступ |
Герус Л.В., Петрук С.В. |
4 |
Аналіз участі учнів у предметних конкурсах |
Виступ |
Бонковська І.В. |
5 |
Підсумки роботи МО на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень, рівня предметної підготовки учнів. |
Виступ |
Бонковська І.В. |
Методичні питання |
|||
2 |
Аналіз відкритих уроків, проведених членами МО за навчальний рік. |
Виступи |
Члени МО |
3 |
“Методичний путівник”Роль предметів фізико-математичного циклу в становленні особистості учня. |
Виступ |
Ткачук Г.М. |
|
“Запрошуємо до розмови”Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес викладання фізико-математичних предметів. |
Обмін думками |
Члени МО |
4 |
Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік
|
Обмін |