Засідання № 1. Вересень
Тема: Ефективність роботи методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики в минулому навчальному році. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік
Мета: Проаналізувати стан викладання фізико-математичних дисциплін в 2015- 2016н.р. Визначити пріорітетні напрями в роботі на 2015-2016 н.р.
№
п/п
|
Питання для обговорення
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
Організаційні питання
|
1
|
Затвердження плану роботи МО та завдань МО на 2015-2016 н.р.
|
Обговорення
|
Бонковська І.В.
|
2
|
Про впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освітичленами МО
Опрацювати :
- Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»;
- Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах ;
- Лист МОН України № 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
|
Інформація
|
Бонковська І. В.
|
3
|
Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів та вимог щодо оцінювання письмових робіт учнів
|
виступ
|
Герус Л.В.
|
Методичні питання
|
1
|
Особливості впровадження компетентнісного піходу в процес викладання фізики, математики, інформатики
|
Обговорення
|
Члени МО
|
2.
|
Шляхи формування предметних компетентностей учнів на уроках фізико- математичного циклу
|
виступ
|
Гриценко В.І.
|
Завдання членам МО
1. Опрацювати інструктивно – методичні рекомендації МОН України щодо викладання предметів фізико – математичного циклу.
2. Перевірити відповідність тематичного планування з математики та графіків проведення контрольних робіт на I семестр у 5-11 класах методичним рекомендаціям МОН України.
3. Підібрати тему відкритого уроку.
4 Систематизувати матеріали кабінетів згідно єдиних вимог, а саме:
- завести зошит обліку засобів навчання кабінету.
- у кожному предметному кабінеті каталог, інструкції по ТБ.
5 . Підібрати матеріали для вивчення проблемної теми МО.
|
Засідання № 2 Грудень
Тема: Шляхи підвищення ефективності та якості позаурочної роботи з математики, фізики та інформатики.
Мета: Підсумки І та ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з математики, фізики, інформатики та астрономії.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
Організаційні питання
|
1
|
Аналіз результатів І та ІІ етапу олімпіад з математики, фізики та інформатики.
|
Інформація
|
Бонковська І.В.
|
2
|
Побудова діаграм участі учнів в олімпіадному русі (математика, фізика, інформатика, астрономія) та результативності участі за 2015-20016 роки.
|
Виступ
|
Зубрицький В.А.
|
3
|
ЗНО - 2016. ДПА - 9 клас
|
Інформація
|
Плехун Л.В.
Петрук С.В.
|
4
|
Організація підготовки до участі у районній педагогічній виставці " Освіта Звягельщини - 2016"
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Методичні питання
|
1
|
Круглий стіл.Тема: «Обмін досвідом роботи зі здібними та обдарованими дітьми»
|
Обговорення
|
Члени МО
|
2
|
Організація роботи з
обдарованими дітьми у
процесі підготовки
до олімпіад з математики
|
Майстер- клас
|
Гриценко В.І.
|
3
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів в позакласній роботі як засіб розвитку особистості
|
Виступ
|
Ткачук Г.М.
|
4
|
“Одна мить з уроку”-
Зв'язок фізики з повсякденним життям, технікою і виробничими технологіями. Творці фізичної науки. Внесок українських учених у розвиток фізики
Використання ігрових моментів під час вивчення математики в 5-6 класах
|
Урок-подорож
|
Герус Л.В.
|
5
|
“Методичний банк”
Огляд новинок методичної літератури
|
Інформація
|
Петрук С.В.
|
|
Завдання членам МО
1. Систематизувати роздатковий дидактичний матеріал та матеріал для проведення лабораторних та практичних робіт. 2. Опрацювати інформаційні матеріали щодо ЗНО з математики та фізики ( науково-методичний посібник для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів ).
3. Опрацювати посібники для ДПА з математики В 9 класі.
|
Засідання № 3. Березень.
Тема: Інноваційні технології як засіб формування предметних компетентностей.
Мета: Обмін досвідом щодо використання різних форм методів роботи для формування предметних компетентностей.
Девіз: “ Справжній учитель не повідомляє істину, а вчить її шукати.”
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
Організаційні питання
|
1
|
Підготовка і участь учнів в конкурсах «Левеня», «Кенгуру».
|
Інформація
|
Бонковська І.В.
|
4
|
Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників 9 і 11 класів у навчальних кабінетах та інформаційних куточків для батьків та учнів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання
|
Підготовка матеріалів
|
Члени МО
|
Методичні питання
|
1
|
Практичне заняття
« Використання інноваційних технологій під час навчально-виховного процесу »
|
Обмін досвідом
|
Члени МО
|
2
|
« Методичні орієнтири »
Організація роботи з вивчення інформатики в 7 класі.
|
Обмін досвідом
|
Бонковська І.В.,
Островська О.Ю.,
Гриценко В.І.
|
3
|
“Професійна майстерність”
Використання інноваційних технологій на уроках математики
|
Виступи
|
Плехун Л.В.,
Ткачук Г.М.
|
4
|
“Презентую урок” -
Узагальнююче заняття за темою «Світлові явища».
|
Презентація
|
Петрук С.В.
|
5
|
“Цікаво знати”
Використання ІКТ при вивченні фізики
|
Виступ
|
Зубрицький В.А.
|
Завдання членам МО
1. Використовувати в навчальному процесі нові технології навчання, інтерактивні форми і методи роботи, спрямовані на розвиток особистості учня, підвищення ефективності і якості освіти.
2. Приділяти належну увагу виконанню завдань розвиваючого, творчого, дослідницького характеру.
3. Розробити моделі уроків з використанням нових фори і методів навчання.
4. Глибоко вивчити зміст галузей державного стандарту освіти з метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного підходу до навчання учнів, впровадження інноваційних технологій навчання.
|
Засідання №4 Травень
Тема: Місце предметів фізико-математичного циклу в системі шкільної освіти.
Мета: Звіт про роботу шкільного методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики. Підведення підсумків роботи МО в 2015-2016 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
Організаційні питання
|
1
|
Про порядок закінчення навчального року, проведення підсумкових зрізів знань та державної підсумкової атестації.
|
Інформація
|
Бонковська І.В.
|
2
|
Організація та проведення державної підсумкової атестації з предметів фізико-математичного циклу та підготовка до ЗНО
|
Виступ
|
Герус Л.В.,
Петрук С.В.
|
4
|
Аналіз участі учнів у предметних конкурсах
|
Виступ
|
Бонковська І.В.
|
5
|
Підсумки роботи МО на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень, рівня предметної підготовки учнів.
|
Виступ
|
Бонковська І.В.
|
Методичні питання
|
2
|
Аналіз відкритих уроків, проведених членами МО за навчальний рік.
|
Виступи
|
Члени МО
|
3
|
“Методичний путівник”
Роль предметів фізико-математичного циклу в становленні особистості учня.
|
Виступ
|
Ткачук Г.М.
|
|
“Запрошуємо до розмови”
Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес викладання фізико-математичних предметів.
|
Обмін думками
|
Члени МО
|
4
|
Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік
|
Обмін
|
|
|