Четвер
01.10.2020
16:16
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт МО вчителів математики,фізики та інформатики Піщівського округу
Головна Реєстрація Вхід
ТБ у кабінеті фізики »
Єдина Країна! Единая Страна! United Country
Меню сайту

Вчителі округу


Калькулятор

Корисні сайти

 />
<p style=


Сайти шкіл району

Міні-чат

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 4

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

                            

             

                                                                              Аватары и анимация на GIFr.ru

                                                              

Анимация Линии

                   Інструкція № 1-ф.

з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 7 класі:

1. Визначення ціни поділки вимірювального приладу. Вимірювання об’єму.

2. Визначення розмірів малих тіл.

3. Визначення маси тіла на важільних терезах.

4. Визначення густини твердого тіла.

5. Градуювання пружини і вимірювання сил динамометром.

       1.Загальні положення

1.1. Інструкція з охорони праці поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час проведення лабораторних і практичних робіт у кабінеті фізики

1.2. Інструкцію розроблено на основі державного нормативного акту про охорону праці „Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики загальноосвітніх навчальних закладів” затвердженого наказом Держнаглядохорони праці України від 16.11.98 №220* ДНАОП 9.2.30-1.04-98 .

        2.До початку роботи:

2.1. Ознайомтесь з описом роботи і продумайте хід її виконання.

2.2. Приберіть все зайве зі столу.

2.3. Будьте уважні і дисципліновані, не приступайте до виконання роботи без дозволу  вчителя.

2.4. Не залишайте своє робоче місце без дозволу вчителя.

2.5. Розміщуйте обладнання і прилади на робочому місці так, щоб уникнути їх падіння.

3.Під час виконання роботи:

          3.1. Робота зі склом ( скляним посудом ).

3.1.1.Користуйтесь мензурками, колбами, трубками, які мають округлені краї.

3.1.2 Використовуйте скляний посуд без тріщин.

3.1.3. Не допускайте різких змін температури і механічних ударів.

3.1.4. Підбирайте для з’єднання гумові і скляні трубки однакових діаметрів, а кінці змочуйте водою, гліцерином або вазеліном.

3.1.5. Будьте обережними, вставляючи корки в скляні трубки або виймаючи їх.

3.1.6. Спрямовуйте вбік від себе і учнів отвір пробірки або шийку колби під час нагрівання в них рідини.

3.1.7. При наявності небезпеки розривання колби в наслідок нагрівання або відкачування повітря на демонстраційному столі встановіть захисний екран з органічного скла.

3.1.8 Не збирайте уламки хімічного скла голими руками, а користуйтесь щіткою та совком.

3.1.9. Не пробуйте на смак рідини, які використовуються в дослідах, не допускайте їх розливання на робочий стіл.

3.1.10.Користуючись гострими предметами (голкою, шилом), уникайте пошкодження рук або інших частин тіла.

3.1.11. Опускайте тверді тіла в мензурку на міцній нитці, щоб не розбити мензурку.

               3.2. Правила зважування:

3.2.1. Користуючись терезами, не допускайте механічних ударів тягарців на шальки терезів.

3.2.2. Не кладіть на шальки терезів мокрі, брудні, гарячі тіла, не насипайте сипучі речовини.

3.2.3. Дрібні гирі беріть тільки пінцетом.

3.2.4. Зважуйте тіло і важки опускайте на шальки обережно.

4.Після закінчення роботи

4.1. Приберіть своє робоче місце.

4.2. Складіть обладнання так, як воно було складено до початку роботи.

4.3. При потребі витріть стіл чистою ганчіркою.

4.4. Терези переносьте тільки в неробочому стані.

       5.  Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях

5.1. Загорання в кабінеті (лабораторії) фізики у випадку пожежі необ­хідно відразу ліквідувати. Для цього необхідно:

- повідомити пожежну охорону;

- повідомити чергового адміністратора;

- вжити заходів щодо евакуації людей, з приміщення;

- вимкнути електромережу;

- розпочати тушіння засобами пожежегасіння;

- організувати евакуацію майна.

5.2 У разі виникнення нещасного випадку (травми осколками скла тощо) треба надати першу медичну допомогу згідно інструкції, і у разі необхідності негайно викликати швидку допомогу.

 

Інструкція № 9-ф.

з охорони праці при виконанні лабораторних робіт у 10 класі:

8.  Вимірювання заряду електрона.

1.Загальні положення

1.1.   Інструкція з охорони праці поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час проведення лабораторних і практичних робіт у кабінеті фізики.

1.2.    Інструкцію розроблено на основі державного нормативного акту про охорону праці „Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики загальноосвітніх навчальних закладів” затвердженого наказом Держнаглядохорони праці України від 16.11.98 №220* ДНАОП 9.2.30-1.04-98.

2.До початку роботи:

2.1. Ознайомтесь з описом роботи і продумайте хід її виконання.

2.2. Приберіть все зайве зі столу.

2.3. Не приступайте до виконання роботи без дозволу вчителя.

2.4. Розміщуйте обладнання і прилади на робочому місці так, щоб уникнути їх падіння.

3.Під час виконання роботи:

3.1. Виконуйте правила зважування:

3.1.1. Не допускайте механічних ударів тягарців на шальки терезів;

            3.1.2. Не кладіть на шальки терезів мокрі, брудні, жирні, гарячі тіла;

            3.1.3. Дрібні гирі беріть лише пінцетом;

            3.1.4. Зважувань тіло і важки опускайте на шальки обережно.

3.2. При складанні електричного кола використовуйте провідники з наконечниками.

3.3. Джерело струму вмикайте останнім.

3.4. Вимірні прилади розміщуйте так, щоб зручно було читати їх покази.

3.5. Не пробуйте на смак мідний купорос (можна отруїтись).

3.6. Будьте обережними при сушці електродів.

4. Після закінчення роботи:

4.1. Вимкніть джерело живлення, розберіть електричне коло.

4.2. Складіть обладнання так, як було до початку роботи.

4.3. При потребі витріть стіл чистою ганчіркою.

       5.  Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях

5.1. Загорання в кабінеті (лабораторії) фізики у випадку пожежі необ­хідно відразу ліквідувати.

Для цього необхідно:

- повідомити пожежну охорону;

- повідомити чергового адміністратора;

- вжити заходів щодо евакуації людей, з приміщення;

- вимкнути електромережу;

- розпочати тушіння засобами пожежегасіння;

- організувати евакуацію майна.

5.2.1. При ураженні електричним струмом необхідно як можна швидше звільнити потер­пілого від дії струму:

- вимкнувши струм (вимикачем, магнітним пускачем, рубильником, висмикнувши вилки з штепсельної розетки),

- відвівши проводи від потерпілого сухою палицею, іншим предметом з матеріалу, що не проводить струму;

- відтягнувши потерпілого від струмопровідної частини за сухий одяг.

5.2.2 Якщо вимкнути установку доволі швидко неможливо, необхідно прийняти інші захо­ди по звільненню потерпілого від струму. Надаючий допомогу не повинен дотор­куватись до відкритих ділянок тіла потерпілого і повинен пильнувати за тим, щоб са­мому не вступити в контакт з струмопровідною частиною.

5.2.3. Якщо після вивільнення від дії струму потерпілий перебуває в непритомному стані, досить забезпечити йому доступ свіжого повітря і дати понюхати нашатирний спирт. При електричному ударі слід негайно зробити штучне дихання.

5.2.4.  У разі виникнення нещасного випадку ( отруєння, хімічного  чи  термічного опіку , травми) треба надати першу медичну допомогу згідно інструкції, і у разі необхідності негайно викликати швидку допомогу.

 

Інструкції

з охорони праці  дії вчителя та учнів в аварійних   ситуаціях.

1.Загальні положення

1.1.   Інструкція з охорони праці поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час проведення лабораторних і практичних робіт у кабінеті фізики

1.2.    Інструкцію розроблено на основі державного нормативного акту про охорону праці

„Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях )  фізики загальноосвітніх навчальних закладів” затвердженого наказом Держнаглядохорони праці України від 16.11.98 №220* ДНАОП 9.2.30-1.04-98 .

1.3.  Вчитель та  учні вправі відмовитися від роботи, якщо створилася ситуація, небезпечна для його життя і здоров'я або для навколишніх його людей.

2.Дії у випадку виникнення  аварійної ситуації:

2.1.  Негайно призупинити всі роботи, що викликають аварію;

2.2.  Вивести з аварійної зони всіх людей;

2.3.  Відгородити місце аварії;

2.4. Доповісти про аварію адміністрації;

2.5. Викликати необхідні аварійні служби;

2.6. Почати перші необхідні заходи для запобігання  поширення аварії.

3. Дії при виникненні  нещасного випадку:

3.1. Негайно звільнити потерпілого від впливу вражаючого фактора;

3.2. Негайно надати першу медичну допомогу потерпілому;

3.3. Негайно докласти про  нещасний випадок адміністрації;

3.4. Викликати швидку допомогу і необхідні аварійні служби;

3.5. Почати перші необхідні заходи для запобігання наслідків аварії.

4.Якщо при дотику до неструмонесучих частин електроприладу відчувається електричний струм, необхідно:

4.1. Відключити прилад від електромережі, від’єднавши  вилку від електричної розетки;

4.2. Повідомити про несправність електроприладу керівника занять.

5.Дії у випадку виникнення  пожежі:

5.1Кожен працівник, що помітив пожежу,  чи задимлення або  інші ознаки пожежі,  зобов'язаний:

 5.1.1 Негайно викликати пожежну частину по телефоні "01";

5.1.2. Вжити заходів до евакуації людей, гасінню (локалізації) пожежі  та  збереження матеріальних цінностей;

5.1.3. Довести до відома про пожежу адміністрацію.

Інструкція № 11-ф.

з охорони праці з пожежної безпеки

 

1. Загальні вимоги

         1.1.Інструкція визначає організаційні і технічні заходи з пожежної профілактики з метою недопущення розповсюдження пожежі на випадок її виникнення.

         1.2.Кожен працівники, учень зобов’язаний знати і точно виконувати правила пожежної безпеки, а при виникненні пожежі – вжити всіх залежних від нього заходів для рятування людей і її гасіння.

          1.3.Сходові клітки, евакуаційні виходи, проходи, коридорні тамбури повинні утримуватися постійно вільними.

           1.4.У навчальних майстернях слід дотримуватися протипожежного режиму. Споруди, приміщення повинні постійно утримуватись в чистоті.

          1.5.У майстернях не повинно бути запасу матеріалів із дерева більше, як на один день.

          1.6.Весь пожежний інвентар і обладнання треба утримувати у справному стані, розміщувати на видних місцях.

           1.7.У приміщеннях забороняється палити і розкидати недопалки  та запалені сірники.

2. Вимоги пожежної безпеки перед початком роботи

         2.1.Забороняється використовувати електроприлади із пошкодженою ізоляцією, зберігати біля них рідини, які легко загоряються, обгортати  папером або тканиною електричні лампи.

          2.2.Не працюйте на несправному обладнанні.

          2.3.Перед початком роботи на електрообладнанні перевірте наявність і надійність кріплення захисних засобів і з’єднання захисного заземлення, занулення.

3. Вимоги пожежної безпеки під час виконання робіт.

          3.1.Виконуйте лише ту роботу, з якої пройшли інструктаж, не передоручайте свою роботу іншим особам.

          3.2.Забороняється використовувати пожежний інвентар та обладнання для господарських та інших потреб, не пов’язаних  із пожежегасінням.

          3.3.Під час експлуатації електроустановок не дозволяється:

          - використовувати кабелі і проводи  із пошкодженою ізоляцією або такою ізоляцією, що втратила захисні властивості;

          - залишати під напругою електричні проводи і кабелі з неізольованими кінцями;

          - переносити ввімкнені прилади та ремонтувати обладнання, яке перебуває під напругою;

          - залишати без догляду ввімкнені в електромережу нагрівальні прилади, обладнання;

          - користуватися пошкодженими (несправними) розетками;

- зав’язувати  і скручувати електропроводи;

          - застосовувати саморобні подовжувачі, які не відповідають вимогам ПУЕ щодо переносних (пересувних) електропроводів;

- використовувати побутові електронагрівальні прилади (праски, чайники, кип’ятильники тощо) без негорючих  підставок та у приміщеннях, де їх застосування не передбачене.

          3.4.Забороняється самостійно усувати несправності електромережі і електрообладнання.

          3.5.Зварювальні роботи під час ремонту системи опалювання, водопостачання, каналізації можуть проводитися тільки з дозволу директора школи. 

4.Вимоги безпеки після закінчення роботи

          4.1.Щоденно після закінчення занять у кабінетах, майстернях, лабораторіях викладачі, лаборанти, майстри виробничого навчання повинні уважно оглядати всі приміщення, що закриваються, вимикати електроприлади, освітлення, усувати виявлені недоліки.

          4.2.Після закінчення роботи слід прибрати сміття, відходи та виробничі обрізки.

          4.3.Після кожного заняття необхідно усі пожеже-, вибухонебезпечні речовини та матеріали винести із майстерні у спеціально виділені та обладнані приміщення.

5.Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

          5.1.У випадку виникнення пожежі дії працівників школи мають бути спрямовані на створення безпеки людей, в першу чергу дітей, їх рятування та евакуацію.

          5.2.Кожен працівник, який виявив пожежу або її ознаки (задимлення, запах горіння, або тління різних матеріалів, тощо), зобов’язаний:

          - негайно повідомити про це за тел. 01 пожежну частину (при цьому слід чітко назвати адресу закладу, місце виникнення пожежі, а також свою посаду та прізвище);

          - сповістити про пожежу директора, його заступників;

          - організувати зустріч пожежних підрозділів, вжити заходів щодо гасіння пожежі наявними засобами пожежегасіння.  

         5.3.Директор, його заступники, що прибули на місце пожежі, зобов’язані:

         - здійснювати керівництво евакуацією людей та гасіння пожежі до прибуття пожежних підрозділів;

         - організувати вимкнення мереж електро- і газопостачання і здійснення інших заходів, які сприяють ліквідації пожежі;

         -з метою запобігання пожежі вчителем, вихователям не можна  залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі до її ліквідації;

         - залишаючи приміщення або будівлі, що постраждали від пожежі, потрібно зачинити за собою всі двері і вікна;

         - організувати перевірку наявності всіх учнів, працівників, евакуйованих з будівлі за списками і журналами.

6.Порядок дій при виникненні пожежі

         1.При виникненні пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на створення безпеки людей, і в першу чергу – дітей, їх евакуацію та рятування.

         2.Кожний працівник, який виявив пожежу або її ознаки (задимлення, запах горіння або тління різних матеріалів, підвищення температури у приміщенні, тощо), зобов’язаний:

         - негайно повідомити про це за телефоном 01 пожежну частину (при цьому слід чітко назвати адресу об’єкта, місце виникнення пожежі, а також свою посаду та прізвище);

         - задіяти систему повідомлення людей про пожежу;

         - розпочати систему і залучити інших до евакуації людей із будівлі до безпечного місця, згідно з планом евакуації;

         - сповістити про пожежу керівника навчального закладу (школи) або його заступника.

         3.Директор школи, його заступник, який прибув на місце пожежі, зобов’язаний:

         - перевірити чи повідомити пожежну охорону про виникнення пожежі;

         - здійснити керівництво, евакуацію людей та гасіння пожежі до прибуття пожежних підрозділів. У випадку загрози для життя людей негайно організувати їх рятування, використовуючи для цього всі наявні сили і засоби;

         - організувати перевірку наявності всіх учасників навчально-виховного процесу, евакуйованих з будівлі, за списками і журналами обліку навчальних занять;

         - виділити для зустрічі пожежних підрозділів особу, яка добре знає розміщення під’їзних шляхів та вододжерел;

         - вивести з небезпечної зони всіх працівників та інших осіб, не зайнятих евакуацією людей та ліквідацією пожежі;

         впри необхідності викликати до місця пожежі медичну та інші служби;

         - припинити всі роботи, не пов’язані із заходами щодо ліквідації пожежі;

         - організувати відключення мереж електро- і газопостачання, зупинку системи  вентиляції та кондиціонування повітря і здійснення інших заходів, які сприяють запобіганню поширення пожежі;

         - забезпечити безпеку людей, які беруть участь в евакуації та в гасінні пожежі, від можливих обвалів конструкцій, дії токсичних продуктів горіння і підвищення температур, ураження електрострумом тощо;

         - організувати евакуацію матеріальних цінностей із небезпечної зони, визначити місця їх складання і забезпечити, при потребі, їх охорону;

         - інформувати керівника пожежного підрозділу про наявність людей у будівлі.

         4.Під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:

         -з урахуванням обстановки, що склалася, визначити найбезпечніші евакуаційні шляхи і виходи до безпечної зони у найкоротший термін;

         -вчителям, вихователям та іншим працівникам навчального закладу не можна залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі до її ліквідації;

         - евакуацію людей слід починати з приміщення, в якому виникла пожежа, і суміжних з ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню і продуктів горіння;

         - дітей молодшого віку і хворих слід евакуювати в першу чергу;

         - у зимовий час, на розсуд осіб, які здійснюють евакуацію, діти старших вікових груп можуть заздалегідь одягтися або взяти теплий одяг із собою, а дітей молодшого віку слід виводити або виносити, загорнувши в ковдри або в інші теплі речі;

         - ретельно перевірити всі приміщення, чи не залишились у небезпечній зоні діти, які могли заховатися під ліжками, партами, у шафах та в інших місцях;

         - виставити пости безпеки біля входів у будівлі, щоб діти та працівники не повертались туди, де виникла пожежа;

         - при гасінні слід намагатися в першу чергу забезпечити сприятливі умови для безпечної евакуації людей;

         - слід утримуватись від відчинення вікон і дверей, а також від розбивання скла, щоб зменшити ймовірність поширення вогню і диму до суміжних приміщень.

Залишаючи приміщення або будівлі, що постраждали від пожежі, необхідно зачинити всі двері і вікна.

             .

                                                                 Анимация Линии

Вхід на сайт

Годинник

Найближчі свята

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Пошук

Календар

Погода